יום שני, 15 ינואר, 2024

פורד מתחילה לייצר את הברונקו, והוא בדרך לישראל

.
צילום: פורד

פורד ארצות הברית מודיעה רשמית על תחילת יצור הברונקו. לפי דלק מוטורס, הוא יגיע לארץ בקרוב

פורד ארצות הברית מודיעה רשמית על תחילת היצור של הברונקו, רכב השטח החדש של היצרנית.

הברונקו החדש מיוצר במפעלי פורד במישיגן, אשר עברו לאחרונה שדרוג בו הושקעו 750 מיליון דולר. לפי פורד, שדרוג המפעל הוסיף 2,700 משרות וכעת המפעל המחודש יתפנה לטפל ב-190 אלף הזמנות שנרשמו כבר בארה”ב וקנדה. בינתיים, בישראל דלק מוטורס יבואנית פורד מודיעה כי ישראל תהיה אחת המדינות הראשונות מחוץ ליבשת אמריקה שבהן יהיה אפשר להזמין ברונקו כבר בחודשים הקרובים.

רכב קאמבק עם פוטנציאל לשיפור

הברונקו החדש נחשב לרכב הקאמבק של פורד בכל מה שקשור לשטח. פורד היתה היצרנית הראשונה שעוד בשנות ה-60 הציעה בארה”ב רכב שטח שנחשב “משפחתי”, וזאת בניגוד לדגמי ה-CJ הפתוחים והספרטניים של ג’יפ.

הפורד ברונקו המקורי הציע ללקוחות “פינוקים” כגון הגה כוח ותיבת הילוכים אוטומטית, שעד אז לא נראו בשטח. מאז הברונקו נעלם, וג’יפ וטויוטה הפכו ליצרניות הבולטות בשטח, תרתי משמע. כעת, פורד מתכוננת לקחת לה חלק מעוגת המכירות עם הברונקו החדש, אשר מבוסס על מכלולים קשוחים של טנדר של פורד.

זה אומר שיש לו שלדת סולם ושמערכת ההנעה מבוססת על אחד משני מנועי טורבו בנפח 2.7 ו-3.6 ליטר. אבל מה שיותר חשוב הוא ההיצע המסחרר של האפשרויות שהברונקו מציע לקונה: גג ודלתות מתפרקים, כנפיים שאפשר לפרק בבית בחצי שעה למקרה שהן נפגעו על ידי סלע, אפשרות לקבל צמיגי 35 אינץ’ ואפילו הגבהות מהמפעל, כמו גם יכולת לרכוש אוהלים שמתאימים לרכב.

דילוג לתוכן