יום שני, 15 ינואר, 2024

ג’יפ יוצאת לקרב: מציגה חבילת ביצועים חדשה לרנגלר

.
צילום: Jeep

המלחמה בין ג'יפ ופורד על שוק השטח הולכת ומתחממת - וג'יפ שולפת מהארסנל חבילת שדרוגים לרנגלר

ג’יפ ופורד נמצאות כבר כמה שנים במלחמה: ג’יפ שלטה במשך שנים ביד רמה בשוק רכבי השטח האמריקאים עם הרנגלר על כל גרסאותיו ודורותיו, עד שפורד הגיעה עם הברונקו החדש – והזכירה לכל חובבי השטח שיש בשוק יותר מיצרנית אחת. הברונקו הציע לרוכשים עשרות אופציות לשדרוג ואבזור, וג’יפ נשארה עם הלשון בחוץ.

צמיגים אגרסיביים, אבל לא רק

לג’יפ לקח קצת זמן להחזיר את הלשון למקום, והיצרנית האמריקאית מיהרה להגיב בצורה שהיא יודעת הכי טוב: לקחת את הדגם הקיים והמוכח, כלומר הרנגלר, ולשדרג אותו באופן שידגיש את החוזקות המסורתיות. התוצאה היא הרנגלר XTREME RECON – גירסה של הרנגלר שמגיעה כבר מהמפעל עם צמיגי ענק בקוטר 35 אינץ’ של יצרנית הצמיגים האמריקאית BF GOODRICH.

הצמיגים מותקנים על חישוקי בידלוק, כלומר חישוקי גלגל מיוחדים שבנויים לאפשר הורדה של אוויר מהצמיגים לזחילה על סלעים, בלי שהצמיג יתקלף מן החישוק. כדי לפצות על התקנת גלגלי הענק, ג’יפ גם שדרגה את הסרנים – והתוצאה היא חיית שטח.

הנתונים הרשמיים של ג’יפ מראים שהרנגלר XTREME מסוגל לחצות מים בעומק 83 סנטימטרים ומתהדר במרווח גחון של 33 סנטימטרים, כך שסלעים בגודל מרשים של 33 סנטימטרים מסוגלים לעבור תחת הרנגלר XTREME בשלווה.

דילוג לתוכן