יום ראשון, 24 דצמבר, 2023

יוקרתיים ומחשמלים: אאודי משיקה את דגמי e-tron החדשים בישראל

E-Tron Gt6
צילום: אאודי

אאודי מעמיקה את נוכחותה בשוק הרכב החשמלי עם דגמי שטח וספורט יוקרתיים שמגיעים לטווח של עד 521 ק"מ

חטיבת Audi, מבית צ’מפיון מוטורס, החלה בשיווק דגמי ה-e-tron החדשים בישראל. מדובר בדגמים חשמליים מהדור החדש, הכוללים שני דגמי שטח ושני דגמי ספורט.

ה-SUV החדש של המותג, Q4 e-tron, יוצע בשתי גרסאות – קלאסית וספורטבק. מדובר ברכב חשמלי קומפקטי אורבני. המנוע החשמלי של דגמי השטח הוא בהספק של 150kW (204 כ”ס), הסוללה בקיבולת 77 kW וטווח הנסיעה – עד 521 ק”מ (WLTP).

כשטכנולוגיה פוגשת ספורטיביות

אאודי משיקה גם שתי ספינות דגל חשמליות וספורטיביות: ה-e-tron GT ו-e-tron RS GT. דגמי ה-GT מציעים את הפרשנות של Audi לתחום הגראן טוריסמו, ברמת הביצועים וחוויית הנהיגה. באאודי מתגאים בעיצוב הדגמים החדשים ובטכנולוגיה מתקדמת בתפעול אינטואיטיבי, על גבי פלטפורמה חשמלית ייעודית.

ה- e-tron GT מציע מנוע חשמלי עם הספק של kW350 (469 כ”ס), בעוד ל-e-tron GT RS הספק של 440 kW (590 כ”ס). הדגמים החדשים מציעים כסטנדרט מערכות בטיחות אקטיביות במפרט מקיף המסייעות לנהג במהלך הנסיעה, כולל מערכת לאזהרת סטיה מנתיב, ניטור מרחק ובלימה אוטומטית בחירום, בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמת נסיעה לאחור.

המחיר: החל מ-290 מיליון שקל

מחיר ה-Q4 e-tron יחל ב-290 אלף שקל. מחירו ה-Audi Q4 e-tron SB יחל ב-315 אלף שקל. מחיר ה-e-tron GT יחל ב-765 אלף שקל. מחירו של ה-Audi RS e-tron GT יחל ב-1.16 מיליון שקל. תוספת אגרת רישוי בכל הדגמים תעמוד על 530 שקל.

דילוג לתוכן