יום רביעי, 7 פברואר, 2024

מזכרת על גלגלים: השברולט אימפאלה של קובי בראיינט למכירה

Chevy Impala
צילום: goldin

השברולט אימפאלה של קובי בראיינט המנוח עומדת למכירה באתר מכירות פומביות: כמה היא תעלה, אילו שדרוגים הושקעו בה וכיצד גם אתם יכולים לנסות להשתתף?

השברולט אימפאלה הפרטית של קובי בראיינט, מלך הסלים של הלוס אנג’לס לייקרס, מוצעת למכירה על ידי בית מכירות פומביות.

מכוניות של כדורסלנים וספורטאים אחרים צצות למכירה לא מעט, בגלל שכדורסלנים, כדורגלנים ואתלטים נוספים מרוויחים לא מעט ואוהבים להחליף מכוניות. אך הקריירה של בראיינט נקטעה באופן טראגי לאחר שמסוקו הפרטי התרסק בינואר 2020, מה שמעלה באופן ניכר את ערכה של השברולט הקלאסית, מה גם שהשברולט אימפאלה של בראיינט עברה שדרוג באחת הסדנאות הטובות בעולם.

מתנה מושקעת לחג המולד

שברולט אימפאלה נחשבת בקרב חובבי רכב אמריקאים למכונית אגדית עם שפע של כרום ומנוע רב עוצמה. השברולט של בראיינט נרכשה עבורו כמתנת חג מולד בשנת 2006 על ידי אשתו, ונסה, והוא החזיק במכונית מאז במשך 14 שנים.

השברולט של בראיינט לא נשארה במחסן כדי לצבור אבק: לאחר שהאימפאלה מודל 1963 נרכשה, דאגה אשתו להעביר את האימפאלה לסדנת west coast customs השוכנת בלוס אנג’לס, כדי שתבנה את האימפאלה מחדש ותשפץ אותה לרמה שתשדרג את הרכב למאה ה-21. השיפוץ כלל פירוק מלא של הרכב והחלפה של כל חלק ישן, צביעה מחדש בגוון כחול כהה משולב עם סגול, חלונות חדשים, חידוש מלא של כל חלקי הכרום, התקנה של מערכת סטריאו בעלות של אלפי דולרים וגם שיפוץ מלא של המנוע, בנפח 5.4 ליטרים, אשר כלל התקנת חלקים מודרניים.

גולת הכותרת של השיפוץ היתה התקנת מערכת כריות אוויר, והכוונה אינה לכריות אוויר נגד תאונות, אלא לכריות אוויר מתנפחות מיוחדות אשר הותקנו במתלי השברולט כדי להחליף את הקפיצים המקוריים. כריות האוויר מתנפחות תוך שניות באמצעות מערכת הידראולית ומסוגלות להגביה את השברולט שהיתה שייכת לבראיינט.

כמה יעלה התענוג?

כמובן, מכוניתו הפרטית של כוכב NBA מנוח לא תהיה זולה. מחירה ההתחלתי של האימפאלה הוא 140 אלף דולר, אך ככל הנראה מחיר המכירה האמיתי לאחר תהליך המכירה הפומבית יהיה גבוה יותר וההערכה היא שיגיע עד לרבע מיליון דולר. אם יש לכם את הממון הנחוץ, כדאי להירשם ואולי תוכלו לייבא ארצה מכונית עם היסטוריית NBA.

לאתר המכירה הפומבית >>

דילוג לתוכן