יום שני, 25 דצמבר, 2023

בחודש הבא: מותג יוקרה קוריאני ראשון יושק בארץ

GV 80
צילום: ג'נסיס

מותג היוקרה הקוריאני יגיע לישראל באופן רשמי בחודש הבא. הסוכנות המרכזית תמוקם בהרצליה. אילו דגמים יגיעו לישראל?

ג’נסיס, מותג היוקרה הקוריאני של קבוצת יונדאי-קיה, יושק בישראל באופן רשמי בחודש הבא. כך מודיעה קבוצת כלמוביל, אשר מייבאת לישראל כיום את מכוניות יונדאי, מיצובישי ומרצדס.

ג’נסיס עצמה היא חטיבת היוקרה של יונדאי, בדיוק כפי שלקסוס היא חטיבת היוקרה של טויוטה ואילו אינפיניטי היא חטיבת היוקרה של ניסאן.

ניהול על ידי יוצאת מרצדס

המותג ינוהל על ידי דנה רביד-מנחם, מנהלת השיווק של מרצדס בחמש השנים האחרונות, והפעילות תרוכז באולם דגל חדש של ג’נסיס בהרצליה פיתוח. ג’נסיס עצמה נחשבת למותג צעיר יחסית במונחים של עולם הרכב: גילה הוא חמש שנים בלבד. כיום ג’נסיס פעילה בארה”ב, בקנדה, אוסטרליה, רוסיה וגם במזרח התיכון – וכעת גם בישראל, הודות לתוכניות של ג’נסיס להתרחב ולשווק מכוניות גם באירופה, אשר מאפשרות לישראל “להצטרף” למדינות שבהן ישווק הרכב.

דגמים ייחודיים לחטיבות היוקרה

לדברי דוידי פיאמנטה, מנכ”ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, “השקת ג’נסיס בישראל מבטאת את עוצמת הקבוצה, השוקדת על כיווני צמיחה חדשים. האמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינם מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של ג’נסיס בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג”.

היצע הדגמים של ג’נסיס בישראל צפוי לכלול את ה-90 G, מכונית המנהלים הבכירה של ג’נסיס, וגם את ה-80 GV, רכב הכביש שטח של המותג הקוריאני. ג’נסיס עצמה נמנעת מלהפוך ל”מותג מדבקה”, כלומר הדגמים שלה אינם מכוניות יונדאי מפוארות, אלא דגמי מנהלים אשר עומדים בפני עצמם ואינם חולקים רכיבים רבים עם הדגמים העממיים של יונדאי.

דילוג לתוכן