יום שלישי, 23 ינואר, 2024

שנה מוצלחת לג’נסיס: מסירה של 330 רכבים מאז ההשקה בישראל

Genesis
צילום: ג'נסיס

בכלמוביל, יבואנית מותג היוקרה, הביעו שביעות רצון ממכירות המותג שהחל פעילותו בישראל בפברואר 2021, והכריזו כי בשנת 2022 ישווקו 3 דגמי חשמל חדשים

מותג היוקרה ג’נסיס (GENESIS), אשר החל את פעילותו בארץ בפברואר 2021, מסכם את השנה בישראל עם מסירת של 330 כלי רכב בעשרה חודשים. ביבואנית המותג, כלמוביל, מסרו כי על אף המחסור ביצור בעולם ועליות המחירים, מחירון דגמי GENESIS ב-2022 לא יעלה.

טכנולוגיות מתקדמות

גם בעולם היתה שנה מוצלחת לג’נסיס, שזכתה בפרסים רבים מטעם ה-IHS ומטעם JD POWER וכן כרכב השנה עם הדגמים המובילים של המותג.

החברה מתכוננת להשיק בקרוב את דגמי החשמל החדשים. בעוד כחודשיים יושק רכב הפנאי הקומפקטי החשמלי הראשון, ה-GV60 EV עם טווח משוער של כ-450 ק”מ, יכולת להטענה אולטרה מהירה וטכנולוגיות מתקדמות הכוללות זיהוי פנים והנעת הרכב באמצעות טביעת אצבע. הדגם זוכה להתעניינות יוצאת דופן עם כ-400 נרשמים לנהיגות מבחן עד כה, הממתינים להגעת הרכב.

בתחילת הרבעון השלישי יושקו הסדאן החשמלי הראשון של ג’נסיס – ה- G80 וה-GV70. דגם ה-G90, שנחשב לספינת הדגל של החברה, יגיע בהזמנה מיוחדת.

“הצעת ערך משודרגת ומפתיעה”

דנה רביד-מנחם, מנהלת חטיבת ג’נסיס בכלמוביל, מסרה: “ההשקה המוצלחת של המותג בישראל מוערכת בעולם, והופכת אותנו ליעד אסטרטגי אצל היצרן ולכן אנו מקבלים עדיפות באספקת דגמים ולקוחותינו נהנים מכך.

“בשנת 2022 ליין דגמי המותג יכלול כבר שמונה דגמים, מתוכם שלושה דגמים חשמליים בסגמנטים המובילים שיביאו הצעת ערך משודרגת ומפתיעה להיצע הקיים כיום”.

דילוג לתוכן