יום רביעי, 27 דצמבר, 2023

יגואר F PACE מגיעה לישראל בגרסה המחודשת

Jaguar F Pace
צילום: Jaguar

יבואנית יגואר מציגה את הגרסה המחודשת של יגואר F PACE. עיקר השינוי כולל עדכונים קוסמטיים וגם הצגת גרסת פלאג אין הייבריד

חברת המזרח, יבואנית יגואר, מתחילה בשיווק גרסתה המעודכנת של יגואר F PACE. בשונה מן הדגמים הקודמים, הגרסה החדשה מצוידת במערכת פלאג אין הייבריד, משמע היא מסוגלת לנסוע בכוחו של חשמל בלבד בנסיעות עירוניות, ואחרי שהחשמל נגמר – היא מסוגלת לעבור באופן אוטומטי לנסיעה בכוח מנוע הבנזין.

עדכון חיצוני לעידן מודרני

לפי יגואר, העיצוב החיצוני של ה-F PACE עבר עדכונים בכמה מוקדים, אשר הופכים את המראה ליותר מודרני: מכסה המנוע עבר עיצוב מחדש, הפנסים הקדמיים הם כעת פנסים בטכנולוגיית LED, וגם הפגושים קיבלו עיצוב חדש לחלוטין, כמו גם הגריל הקדמי. בפנים, תא הנוסעים קיבל עיצוב חדש ללוח המחוונים, כלומר לדש בורד וגם דיפונים חדשים לדלתות. התצוגה מורכבת ממסך ראי גדול בקוטר 11.4 אינץ’ אשר מחליף את מסך ה-10 אינץ’ של הדגם הקודם. בנוסף יש גג פנורמי נפתח ומערכת שמע של MERIDIAN.

פלאג אין הייבריד חדש

ה-F PACE עצמה מוצעת בשלוש רמות אבזור, שביניהן קיימים גם הבדלים מכאניים. שתי הגרסאות הבסיסיות מתוך השלוש הקיימות מצוידות במנוע בנזין בלבד אשר מפיק 250 כוחות סוס, אך בין הגרסאות האלה קיימים גם הבדלים מכאניים: ברמת הגימור הבסיסית S, אשר עולה 458 אלף שקלים, יש מפתח חכם ופתיחה חשמלית לתא המטען. ברמת הביניים, ה-S, יש גם בקרת שיוט אדפטיבית.

אך עיקר הדגש הוא על גרסת הפלאג אין הייבריד, אשר מצוידת גם במנוע בנזין וגם במנוע חשמלי, המאפשר ל-F PACE להגיע לטווח של מעל 50 קילומטרים בין הטענות. בגרסת הפלאג אין הייבריד, ההספק המשולב כבר גבוה משמעותית ועומד על 404 כוחות סוס. עם זאת, גם מחיר גרסת הפלאג אין הייבריד גבוה משמעותית: 532 אלף שקלים.

דילוג לתוכן