יום שלישי, 9 ינואר, 2024

קבוצת ניסקו נכנסת לשוק טעינת הרכבים החשמליים

.
צילום: יח"צ

החברה חתמה על הסכם ל-15 שנה במסגרתו תרשת את חניון מגדל 2 בפרויקט גינדי TLV בעמדות טעינה חשמלית מתקדמות. היקף הפרויקט: כ-12 מיליון שקלים

קבוצת ניסקו נכנסת בהילוך גבוה לתחום התשתית לרכבים חשמליים: החברה דיווחה על הסכם לתקופה של 15 שנה שנחתם בפרויקט גינדי TLV, במסגרתו תרשת את חניון מגדל 2 של הפרויקט במאות עמדות טעינה חשמלית מתקדמות. היקף הפרויקט נאמד בכ-12 מיליון שקלים.

לאורך תקופת ההסכם, תחבר ניסקו את כל הדיירים שרוכשים רכבים חשמליים לעמדות טעינה, כאשר הצפי של החברה עומד על ביקוש לכ-500 עמדות במגדל. פרויקט גינדי TLV בפינת הרחובות החשמונאים-קרליבך כולל ארבעה מגדלים בני 48 קומות במיקום מבוקש בלב העיר, ונחשב לפרויקט הדגל של גינדי. על פי המתווה שנחתם, תהיה ניסקו אחראית באופן מלא על עמדות הטעינה, החל משלב התשתית, ההתקנות, השירות השוטף והניהול. עלות הקמת התשתית מוערכת בכ-0.5 מיליון שקל.

תפעול באמצעות אפליקציה

עמדות הטעינה שיותקנו בגינדי, מבית חברת GREEN MOTION השוויצית, מציעות פתרון ייחודי המשלב חומרה ותוכנה, כולל עמדות חכמות, ניהול משתמשים וניהול עומסים דינאמי, המאפשר חיבור של כלל העמדות תחת מגבלת החשמל של הבניין. בכך, מייתרת הטכנולוגיה את הגדלת חיבורי החשמל ומונעת הוצאות מיותרות. תפעול העמדות מתבצע באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש, אשר מאפשרת לכל דייר לראות את תעריפי החשמל בזמן אמת, ולבחור תחילת או סיום טעינה בשעה ובתעריף הנוח לו. העמדה ניתנת להפעלה גם באמצעות כרטיס RFID ייעודי.

שמוליק גאנדלמן, סמנכ”ל השיווק והמכירות של קבוצת ניסקו, אמר כי “ההסכם עם גינדי  TLV מהווה הבעת אמון במקצוענות הבלתי מתפשרת של ניסקו ובחוסן שלה. הניסיון והמקצועיות של ניסקו בענף החשמל, בשילוב הטכנולוגיה האיכותית והמתקדמת שיביא עימו לשוק המותג EVNISKO,  מציבים סטנדרט חדש בתחום טעינת הרכבים בישראל. החברה מציעה למעשה פתרון מושלם עבור בנייה פרטית, בנייה רוויה, למשרדים, למבני ציבור ולמתחמים ציבוריים”.

“החברה תעמיק אחיזה בתחום”

גאנדלמן מוסיף כי “לאחרונה חתמה החברה על הסכמי התקנת עמדות טעינה חכמות בפרויקטים של בנייה רוויה בפריסה ארצית רחבה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. לאור העובדה שעד שנת 2030 מרבית היצרנים יפסיקו ייצור של מנועי בעירה ויעברו לרכבים חשמליים בלבד, בכוונת החברה להעמיק אחיזתה בתחום בשנה הקרובה ולאורך העשור הקרוב”.

קבוצת ניסקו בע”מ, NISKO GROUP, מייבאת, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בתחום החשמל והתאורה מזה למעלה מארבעה עשורים. חטיבת EVNISKO החדשה עוסקת בהתקנה, הפעלה וניהול עמדות טעינה לרכבים חשמליים ומספקת פתרון ייחודי המשלב חומרה ותוכנה. בין לקוחות הקבוצה נמנים חברת החשמל, משטרת ישראל, הכנסת, משרד הביטחון, אוניברסיטת חיפה, מייקרוסופט, קבוצת חג’ג’, עיריית תל אביב-יפו, חברת ביטוח מגדל, אל על, קבוצת קניוני עזריאלי, קבוצת צים סנטר, דואר ישראל, סלקום, החברה למשק וכלכלה, טמבור, בתי זיקוק חיפה, קבוצת כימיקלים לישראל, בנק דיסקונט, סיסקו ישראל ועוד.

דילוג לתוכן