יום חמישי, 4 ינואר, 2024

יבואנית פולקסווגן החלה בשיווק הדור השישי של הפולו בישראל

הפולו החדשה
צילום: פולקסווגן

לאחר יותר מ-18 מליון כלי רכב שנמכרו ברחבי העולם, מתיחת הפנים לדור השישי של הסופר מיני של VW בדרכה לארץ ותשווק על ידי צ'מפיון מוטורס

צ’מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, החלה בשיווק הדור השישי של הפולו בישראל. הפולו הינו רכב הסופר מיני הנמכר בעולם מאז שנת 1975, עם למעלה מ-18 מיליון כלי רכב שנמכרו עד כה. הפולו החדשה מציגה קפיצת מדרגה טכנולוגית המוצעת ברכב,לצד אבזור מקיף בסביבת הנהג ובמערכות הבטיחות. 

עיצוב וטכנולוגיה

העיצוב המחודש של הפולו נושא את רוח שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן, בהשראת דגמים נוספים מבית הייצור של אימפריית הרכב. הוא כולל פנסי LED קדמיים בטכנולוגיית IQ Light, פנסי LED אחוריים כולל איתות דינמי, חתימת תאורת יום חדשה עם עיצוב ספורטיבי לפגוש הקדמי וכן עיצוב חדש לגריל פנסי ערפל קדמיים ותאורת פנייה, תאורת אווירה פנימית במגוון צבעים וחישוקי סגסוגת 15″. רמת הגימור Style Plus מציעה גם גג שמש פנורמלי עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת 16″.

סביבת הנהג הפנימית של הפולו מתהדרת במערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8″ ודיבורית BT מובנית, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת App Connect לחיבור טלפון נייד באמצעות Car Play ו-Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון הנייד. המערכת מאפשרת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים. בנוסף, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מערכת Start & Stop וכן Keyless לכניסה והנעה ללא מפתח (ברמת הגימור Style Plus). לצדם, מושבי Comfort Sport קדמיים עם תמיכה לגב התחתון.

מערכות בטיחות מתקדמות

המפרט הבטיחותי כולל מערכת Travel Assist, בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ”ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם. יחד איתה מציעה המערכת בקרת שיוט אדפטיבית ACC, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום AEBS, מערכת לניטור מרחק לפנים Front Assist, מערכת בקרת סטייה מנתיב אקטיבית Lane Assist, מערכת זיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב Side Assist, מערכת פרואקטיבית להגנה על הנוסעים, תאורת נהיגת יום LED, שש כריות אוויר ומערכת Hill Hold למניעת התדרדרות.

מחיר דגם ה-95 כ”ס ברמת הגימור Style הינו 115,900 שקלים ומחיר דגם ה-110 כ”ס ברמת גימור Style Plus יעמוד על 128,900 שקלים.

דילוג לתוכן