יום ראשון, 4 פברואר, 2024

טויוטה יאריס קרוס זכתה בתואר 2022 World Urban Car

.
צילום: טויוטה

רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה שהושק בשנת 2021 משלב בין רכב שטח למכונית אורבאנית קטנה. טקטומו סוזוקי, המהנדס הראשי של חטיבת הרכבים הקומפקטיים של טויוטה העולמית, אמר בעקבות הזכייה: "הפרס נותן לנו עוד מוטיבציה בפיתוח מכוניות קומפקטיות טובות"

טויוטה יאריס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי הראשון של טויוטה בסגמנט ה-B-SUV, זכה בתואר 2022 World Urban Car במסגרת פרסי ה-World Car. חבר המושבעים שבחר להעניק את הפרס כלל 102 עיתונאי רכב בינלאומיים מ-33 מדינות.

הטויוטה יאריס קרוס, שהושק בשנת 2021, מפגיש את הניסיון והידע של טויוטה בעיצוב והנדסה של מכוניות קטנות ורכבי שטח, שפותחו במיוחד מתוך מחשבה על הלקוחות וסגנון חייהם האורבני.

שימוש יומיומי עם היבט הרפתקני

היאריס קרוס הולכת בעקבות היאריס, שנבחרה למכונית השנה באירופה ב-2021, הממקסמת את המרחב הפנימי והפרקטיות בדור הרביעי להנעה ההיברידית-חשמלית. התכונות הללו משולבות עם תכונות קרוסאובר, המבוססות על מורשת החדשנות של טויוטה.

כרכב שפותח תחת הקונספט של “תמיד בתנועה”, הטויוטה יאריס קרוס מתאים לשימוש יומיומי, ועם זאת משלב היבט הרפתקני שהוא הבסיסי לקרוסאובר מוצלח. היאריס קרוס מבוסס על פלטפורמת GA-B, חלק מהפלטפורמה המודולרית של הארכיטקטורה הגלובלית של טויוטה (TNGA), שהביאה יתרונות רבים לרכב הקטן, כפי שבוצע בצורה מוצלחת ביאריס.

“הבסיס: מכוניות קומפקטיות טובות”

בהתייחסו לזכייה בפרס אמר טקטומו סוזוקי, המהנדס הראשי של חטיבת הרכבים הקומפקטיים של טויוטה העולמית: “אנו מתכבדים לקבל את פרס ה- World Urban Car. הבסיס שלנו תמיד היה לייצר מכוניות קומפקטיות טובות, והפילוסופיה הזו הנחתה אותנו לפתח את היאריס קרוס כמכונית קומפקטית עם שטח מטען מרווח ושימושיות גבוהה, כמו גם כוח וחסכון בדלק.

“בהמשך הדרך, הפרס הזה מעודד אותנו ונותן לנו עוד מוטיבציה בהמשך תהליך הפיתוח של מכוניות איכותיות ומעוצבות אשר יתנו מענה מיטבי לצרכי הלקוחות שלנו, וגם כדי להיות הכי ידידותיים לסביבה ולסייע בהפחתת פליטת CO2”.

דילוג לתוכן