יום שישי, 5 ינואר, 2024

מבצעים בטויוטה: איזו הנחה תוכלו לקבל על טויוטה אייגו או ראב 4?

טויוטה אייגו
צילום: טויוטה

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, יוצאת בשורה של הנחות על מספר דגמים של טויוטה. מה גובה ההנחה, מתי מתחיל המבצע וכמה זמן עוד נותר? הפרטים בפנים

לקראת סוף השנה ההולך ומתקרב, יוניון מוטורס יבואנית טויוטה נערכת ליציאה למבצע ההנחות השנתי שהיבואנית מכנה Toyota Time. כמדי שנה, גם ב-2020 יוענקו הנחות על מגוון דגמי טויוטה החדשים והוותיקים יותר בסוכנויות יוניון מוטורס ברחבי הארץ.

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, תחל בשבוע הבא במבצע “Toyota Time”, בו ניתן יהיה לרכוש את דגמי 2021-2020 בהטבות מיוחדות, הנחות, טרייד אין ומגוון מסלולי מימון אטרקטיביים במיוחד. אירוע המכירות יחל ביום שלישי ה-17.11.2020 ויימשך עד יום שישי ה-27.11.20 בכל אולמות התצוגה של היבואן ברחבי הארץ.

לנד קרוזר ב-20 אלף שקל הנחה

רשימת הדגמים אשר יופיעו במבצעי היבואנית כוללת גם דגמי פלאג אין הייבריד, גם דגמי בנזין וגם דגמי דיזל מסוגים שונים. כך, דגמי טויוטה לנד קרוזר יזכו לחבילת הטבות בשווי אשר מגיע לעד כ-20 אלף שקלים, בהתאם לדגם. רכב הכביש-שטח הפופולרי של טויוטה, הראב 4, יוצע עם הנחה בשווי אשר מגיע עד כ-8,000 שקלים.

גם טויוטה אייגו הקטנה תוצע עם חבילת אבזור אשר תכלול מערכת שמע משודרגת והנחה בגובה של כ-5,000 שקלים. יוניון מוטורס תאפשר לרוכשים אשר פותחים הזמנה לשלם מקדמה בגובה 2,000 שקלים גם ברכישה אונליין, ללא צורך להגיע לאולמות התצוגה.

דילוג לתוכן