יום שישי, 23 יולי, 2021

איך הרובוט של יונדאי יוכל לשרת אתכם?

Dal E
צילום: יונדאי

יונדאי מציגה רובוט אשר יסייע ללקוחות באולמות התצוגה של היצרנית. הרובוט מיועד לא רק לסיוע אלא גם למלחמה בקורונה

יונדאי מציגה “רובוט שירות” אשר יוצב כבר במהלך החודשים הקרובים באולמות התצוגה ומרכזי השירות של היצרנית. לצד העובדה שהרובוט מעוצב כאילו יצא מאחד מסרטי שנות השמונים, מדובר בפועל במערכת אשר מיועדת לזהות תכונות מסוימות של לקוחות – ובכך לאפשר להם לתקשר באופן יותר יעיל עם נציגי היצרנית.

80 קילוגרמים של ידידות

יונדאי, אשר מכנה את הרובוט DAL-e מסבירה ששמו של רובוט השירות הוא בעצם חיבור של ראשי תיבות של drive you, assist you, link you with experience – כלומר להניע אתכם, לסייע לכם ולחבר אתכם לחוויה – והמטרה העיקרית היא לאפשר ללקוחות יונדאי לקבל שירות יותר יעיל, בין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגיות לזיהוי פנים ותוכנות אשר מאפשרות לרובוט של יונדאי לזהות צלילים ואפילו להבין דיבור אנושי.

Dal E(4)
Dal-E

לדברי דונג ג’ין היון, סגן נשיא מעבדת הרובוטיקה של יונדאי, “הפרויקט מציג את פלטפורמות השירות של הדור הבא, אשר מציעות שירותי לקוחות אוטומטיים בכל זמן”. אך מדוע העיצוב של שנות השמונים? לדברי היון, “אנו מצפים שה-DAL-e יהפוך לסוג של שליח שיספק ללקוחות מידע בדרך יותר אינטימית ונעימה מרובוטים רגילים”. כל רובוט שמשמש את יונדאי בפרויקט שוקל 80 קילוגרמים ומגיע לגובה של 1,160 מילימטרים, כלומר גובה של ילד.

מהשבוע באולם התצוגה שבסיאול

הרובוטים אשר משמשים את הפרויקט הוצבו השבוע לראשונה באולמות תצוגה של יונדאי בסיאול, אך כמובן שלצד המטרה המקורית, כלומר הפצת הטכנולוגיה והשימוש בתוכנות החדשות, ליונדאי יש מטרה נוספת: למנוע קרבה של לקוחות בגלל הקורונה. בהמשך, תפרוש יונדאי את הרובוטים באולמות תצוגה נוספים וגם במתקנים אחרים של היצרנית.

דילוג לתוכן