יום שני, 25 דצמבר, 2023

בדרך אלינו: הדגמים החדשים של המותג החשמלי BYD

Byd Han
צילום: BYD

השנה ישווקו בישראל שלושה כלי רכב חשמליים מבית BYD: הקרוסאובר ATTO3, רכב סדאן הפרמיום HAN, וה-TANG SUV בעל 7 המושבים

יצרנית כלי הרכב BYD נוחתת כאן: שלמה מוטורס, חברה בבעלות משותפת של קבוצת שלמה וקבוצת אלייד, יבואנית BYD בישראל, תחל בשיווק כלי הרכב הפרטיים של המותג לראשונה בארץ, כעשור לאחר שנכנסה לראשונה עם דגמי האוטובוסים החשמליים שלה.

BYD – Build Your Dreams היא יצרנית הרכב המובילה בעולם לכלי רכב המבוססים על הנעה חדשה, עם מעל למיליון כלי רכב מבוססי אנרגיה חדשה שנמכרו ברחבי העולם מינואר עד אוגוסט 2022. בשלב הראשון השנה ישווקו בישראל שלושה כלי רכב חשמליים: הקרוסאובר ATTO3, רכב סדאן הפרמיום HAN, וה-TANG ,SUV בעל 7 המושבים.

מחירו של ה-ATTO3 יחל מ-156,500 ₪, ומחיר גרסת ה-Design יעמוד על 164,990 ₪, בתוספת אגרת רישוי של 537 ₪. מחירו של ה-HAN הוא 299,990 ₪ בתוספת אגרת רישוי של 537 ₪, ומחירו של ה-TANG יעמוד על 283,990 ₪. בתוספת אגרת רישוי של 537 ₪.

אולמות תצוגה ראשונים בפתח תקוה וחיפה

החברה עוסקת רק בייצור רכבים חשמליים ורכבי PHEV, על מנת להתרכז בעתיד החשמלי ולסייע בקירור כדור הארץ במעלה אחת. הכניסה של BYD לישראל נעשית במקביל לכניסתה לשווקים אירופיים נוספים. עם תחילת השיווק של דגמי הרכב הפרטיים של BYD, שלמה מוטורס צפויה לפתוח ארבעה אולמות תצוגה מרשימים בפריסה ארצית. האולם הראשון ייפתח בפתח תקוה, האולם השני ייפתח בחיפה בסוף ספטמבר. אולמות נוספים צפויים להיפתח במהלך נובמבר בירושלים ובבאר שבע.

BYD פועלת בארבע תעשיות הכוללות רכב, אלקטרוניקה, אנרגיה חדשה ומסילות רכבת. מאז היווסדה ב-1995, החברה פיתחה במהירות מומחיות בסוללות הנטענות מחדש, תוך תמיכה בלתי פוסקת בפיתוח בר קיימא, כשהיא מתרחבת בהצלחה לפתרונות אנרגיה מתחדשת גלובליים עם פעילות ביותר מ-70 מדינות ואיזורים. יצירת פתרון אנרגיה מאופס פליטות, הכולל ייצור חשמל סולארי במחיר נגיש, אחסון אנרגיה אמין ותחבורה חשמלית פורצת דרך, הפכה אותה למובילת התעשייה בסקטורים של תחבורה ואנרגיה. BYD, שבין משקיעיה ניתן למצוא את וורן באפט, נסחרת בשווקי המניות של הונג קונג ושנז’ן.

דילוג לתוכן