יום רביעי, 6 מרץ, 2024

קרסו מוטורס מרחיבה את פעילות התחבורה הציבורית: רוכשת עם משקיעים 50.01% מאגד

איציק וייץ, מנכל קרסו
צילום: סטודיו לם

יבואנית הרכב הישראלית דיווחה כי הצעתה לרכישת השליטה בחברת האוטובוסים אגד, אותה הגישה עם קבוצת רוכשים, ב-2.8 מיליארד שקל, זכתה. איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "רואים בעסקה חלק אסטרטגי בעולם שירותי התחבורה. לאגד ביצועים מצוינים ונכסים נדל"ניים המשיאים ערך לשווי החברה"

הצעתה של יבואנית הרכב קרסו מוטורס לרכישת 50.01% ממניות אגד ב-2.8 מיליארד שקל, שהוגשה ביחד עם קבוצת רוכשים, נבחרה כהצעה הזוכה, כך מדווחת החברה.

פעילותה המרכזית של קרסו מוטורוס, מיבואניות הרכב הגדולות והוותיקות בישראל, מתמקדת בייבוא ושיווק כלי רכב מתוצרת רנו, ניסאן, אינפיניטי ודאצ’יה. החברה פועלת גם בתחומים נוספים, לרבות ייבוא ציוד מכני כבד של מותגי קייס ופאואר סקרין; פעילות בתחומי הטרייד אין, הליסינג והשכרת הרכב; יבוא, שיווק ומכירה של כלי רכב דו-גלגליים ותפעוליים וכן סוכנויות ביטוח ומימון כמו אוטוקאש. העסקה לרכישת מניות אגד מרחיבה את פעילות החברה לתחום התחבורה הציבורית.

השלמת העסקה כפופה לתנאים, לרבות אישור האורגנים המוסמכים של אגד, אישורים ממשרד התחבורה, הממונה על התחרות ועוד. ככל שההצעה שהגישה הקבוצה כאמור תשתכלל לכדי חתימה על הסכם בין אגד לבין הקבוצה, רכישה זו תהווה אירוע מהותי בעבור החברה.

“המשך ישיר לעסקת קל-אוטו”

איציק וייץ, מנכ”ל קרסו מוטורס מסר: “אנו רואים בעסקת אגד חלק משמעותי באסטרטגיית הצמיחה של קרסו מוטורס בעולם שירותי התחבורה (ליסינג-השכרת רכב-תחבורה ציבורית ועוד) בהמשך ישיר לעסקת קל-אוטו שביצענו אשתקד.

“אגד נהנית מהנהלה מצוינת המציגה ביצועים טובים לאורך שנים, והיא בעלת נכסים תפעוליים, מסחריים ונדל”ניים משמעותיים המשיאים ערך לשווי החברה. תחום התחבורה הציבורית בישראל נמצא בתנופת פיתוח והשקעות גדולה, ואגד צפויה להמשיך להוביל את התחום. קרסו תמשיך לפעול להרחבת פעילותה בתחומי התחבורה וביסוס מעמדה כחברה מובילה בתחומים אלו”.

דילוג לתוכן