יום רביעי, 3 ינואר, 2024

אאודי מחדשת את ה-3Q

Audi Q2
צילום: אאודי

בדומה ליצרני רכב רבים, גם אאודי מעדכנת את היצע דגמי הכביש שטח שלה. 2Q החדש אשר מגיע כעת לישראל, כולל מספר שינויים משמעותיים

בדומה ליצרני רכב רבים, גם אאודי מבצעת עם תחילת שנת 2021 עדכון מקיף של דגמיה השונים, וה-Q2 אינו יוצא דופן. צ’מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, החלה לשווק גרסה מעודכנת ל-Q2, אשר כוללת מספר גדול של עדכונים קוסמטיים, לצד עדכונים של רמות הגימור וגם של אבזור הפנים.

שינוי חיצוני: המימדים צמחו מעט

מתחת למעטפת החיצונית, ה-Q2 מבוסס בדיוק על אותם מכלולים מכניים כמו הדגם היוצא, אך מבחוץ בוצעה באאודי עבודה מקיפה אשר כוללת פגושים חדשים, גריל קדמי חדש, יחידות תאורה חדשות מקדימה ומאחור ועוד. לפי נתוניה הרשמיים של אאודי, גודלו של ה-Q2 כמעט לא השתנה. האורך הוא 4,208 מילימטרים לעומת 4,191 מילימטרים בגרסה היוצאת, ואילו הרוחב הוא 1,794 מילימטרים. אורכו של בסיס הגלגלים הוא 2,589 מילימטרים.

בפנים, אאודי מעדכנת את תא הנוסעים באמצעות הוספת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בקוטר 8.3 אינץ’ ומערכת ניווט. כל גרסאותיו השונות של ה-Q2 מצוידות במערכות בטיחות מלאות אקטיביות.

שלוש רמות גימור

ה-Q2 מוצע בשלוש רמות גימור, שכולן מצוידות במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר. הספק המנוע הוא 150 כוחות סוס ו-25.5 קג”מ, אשר מאפשרים זינוק מאפס למאה קמ”ש תוך 8.6 שניות ומהירות מרבית של 218 קמ”ש. שלוש רמות הגימור – Teck-Pack, Comfort ו-Luxury – כוללות מערכת מולטימדיה עם מסך “8.3, מערכת ניווט MMI Navigation Plus, מערכת Audi Music Interface ו-8 רמקולים, BT Interface, Audi Smartphone Interface ומחשב דרך צבעוני.

לרמת האבזור הזו חבילת עיצוב אלומיניום פנימית, חבילת תאורה פנימית, פונקציית Start/Stop, מערכת היגוי פרוגרסיבי, הגה הכולל כפתורי שליטה על המולטימדיה, ריפודי מושב מבד מדגם Skript, וכן מושב אחורי מתקפל. רמת הגימור Comfort כוללת בנוסף גם חיישני חניה אחוריים, מראה פנימית מתכהה ללא מסגרת, להב בגוון כסוף מטאלי ושמשות אחוריות כהות. רמת גימור Luxury כוללת מפתח חכם, מערכת בקרת האקלים אוטומטית ומפוצלת לשני אזורי שליטה, חבילת תאורה פנימית צבעונית ודיפונים משולבים בתאורת אווירה מורחבת.

מחירו של ה-Q2 מתחיל ב-190 אלף שקלים עבור רמת הגימור ההתחלתית. רמת הביניים, ה-TECH PACK, עולה 198 אלף שקלים, ואילו רמת הגימור הגבוהה ביותר עולה 210 אלף שקלים.

דילוג לתוכן