שבת, 6 ינואר, 2024

מושקת בישראל: טויוטה C-HR בגרסה ספורטיבית

Gr Sport
צילום: טויוטה

טויוטה C-HR הצליח לפרוץ לפלחי שוק צעירים ולמצב עצמו כקרוסאובר אורבני. מאז השקתו בישראל נמכרו למעלה מ-22 אלף רכבים, מתוכם כ-4,000 מתחילת השנה. צריכת הדלק של הדגם עומדת על כ-20 ק"מ לליטר

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, הודיעה על תחילת שיווק הגרסה הספורטיבית של הקרוסאובר המעוצב, טויוטה C-HR. 

מיד עם השקת ה-C-HR בתחילת שנת 2017, זכה הדגם לפופולריות רבה: מאז השקתו בישראל נמכרו כבר למעלה מ-22 אלף רכבים, מתוכם כ-4,000 מתחילת השנה.

מאפיינים עיקריים

גרסת ה-GR SPORT זוכה לשיפור חוויית הנהיגה ברכב עם כיול מיוחד להיגוי ולמתלים וחישוקי סגסוגת “19 העוטפים צמיגי קונטיננטל Premium Contact 6, המבטיחים אחיזת כביש גבוהה יותר לצד שיפור תחושת ההיגוי. בדומה לגרסת ה-C-HIC של הרכב, גרסת ה-GR SPORT מצוידת במערכת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר עם 90 קילווט/122 כ”ס עם סוללת ליתיום-יון קלה וחזקה יותר, המשיגה נתון תצרוכת דלק של 20.4 ק”מ לליטר – הטוב בקטגוריה, וסטנדרט פליטות של 111 גרם CO2 לק”מ בלבד (תקןWLTP).

בצד העיצובי, הרכב מגיע עם תאורה ראשית בתצורת פרוג’קטור LED  בעלי כוונון גבוה, פנסי ערפל LED קדמיים, מושבים ספורטיביים וקישוטי סף בדלתות הקדמיות GR Sport. הדגם מגיע בצבע לבן דינאמי עם גג שחור.

טכנולוגיה ובטיחות

מערכת המולטימדיה המתקדמת של טויוטה, מסוג  2 TOYOTA TOUCH, מאפשרת ביצוע מגוון פעולות בנגיעה קלה, ומספקת מידע אונליין משירותים ואפליקציות שונות. המערכת מאובזרת במסך מגע צבעוני “8 להצגת נתונים ולשליטה מלאה במגוון מערכות הרכב, ממשק Android  Auto / Apple CarPlay לשיקוף אפליקציות נבחרות ממכשיר הטלפון האישי על גבי צג המולטימדיה ברכב;  מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth עם חיבור לטלפון לשליטה באמצעות מסך המגע, חיבור USB, הצגת נתוני הרכב כמו למשל צריכת דלק מיידית וממוצעת, טווח נסיעה משוער ביחס לכמות הדלק, מהירות נסיעה ועוד.

פלטפורמת ה-TNGA של טויוטה מספקת שליטה מעולה ומרכז כובד נמוך יותר לנהיגה עם ביצועי בטיחות מעולים הנדרשים לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר של בטיחות אקטיבית ופסיבית. חבילת הבטיחות כוללת מערכת קדם התנגשות, לרבות זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב עם שליטה מההגה, מעבר אוטומטי לאור גבוה ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

מחירו של דגם טויוטה C-HR בגרסת GR SPORT יהיה החל מ-164,900 שקלים.

דילוג לתוכן